Als klantenservice moeten medewerkers op veel verschillende applicaties inloggen om klanten te kunnen helpen. Dat kost tijd, leidt tot ontevreden medewerkers en is onveilig. Met Chiff kunt u op alle applicaties in één keer inloggen met je vingerafdruk.

Verlies geen tijd aan inloggen

Bij een contact center moeten medewerkers op veel verschillende applicaties inloggen om klanten goed te kunnen helpen. Vaak zijn dit webapplicaties van een opdrachtgever, waardoor het lastig is om een Single Sign-On systeem te implementeren. In organisaties waar snelheid geboden is, wil je niet dat agents gehinderd worden door verkeerde inlogpogingen of vergeten wachtwoorden. Dit is niet alleen inefficiënt, het gaat ook ten koste van de medewerkerstevredenheid en cybersecurity.

Verbeter drie processen tegelijk

Efficiency

Bespaar iedere dag tijd op inloggen en voorkom tijdrovende wachtwoordresets.

Medewerkerstevredenheid

Neem frustrerende randzaken weg en faciliteer je medewerkers om klanten optimaal te kunnen helpen.

Cybersecurity

Bewaar wachtwoorden op een bewezen veilige manier.

In één keer inloggen op alle applicaties

Met Chiff kunnen agents op een veilige manier in één keer inloggen op alle webapplicaties tegelijk. Daarmee bespaart u niet alleen iedere dag kostbare tijd op het inloggen, maar voorkomt u ook tijdrovende wachtwoordresets. De agents hoeven niet meer met frustrerende randzaken bezig te zijn en u faciliteert uw medewerkers om klanten optimaal te woord te kunnen staan. Ook stelt het medewerkers in staat om wachtwoorden op een bewezen veilige manier te bewaren en te gebruiken, zonder dat zij daar moeite voor hoeven te doen.

Wilt u weten hoe uw team veiliger én efficiënter kan werken?

Autologin-service

Ook geen tijd te verliezen?

Plan nu een demo